FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Wy pytacie, my odpowiadamy

Pytania ogólne

Tak, na wszystkie oferowane przez nas usługi wystawiamy fakturę VAT.

Tak! Kupując pakiet standardowy zapłacisz dokładnie tyle ile w ofercie. Jeżeli chcesz zamówić bardziej rozbudowaną stronę niż 5 zakładek – prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Możesz zlecić nam wykonanie profesjonalnego logo dla Twojej firmy. Wystarczy dodać usługę Projekt LOGO do koszyka i złożyć zamówienie. 

Brak loga nie przeszkadza nam w stworzeniu strony dla Ciebie. Użyjemy zwykłego tekstu z nazwą firmy.

Udostępniamy dwie metody dokonania płatności za zamówieone usługi:
1) Tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy:
PKO BP S.A.
76 1020 2368 0000 2802 0628 7892
WAŻNE! Pamiętaj o podaniu w tytule nr zamówienia.

2) Szybkie płatności za pośrednictwem platformy płatniczej tpay. Przy wyborze tej formy płatności należy liczyć się z dodatkową prowizją w wysokości 1,69% + 0,39 zł od wartości zamówienia.

Usługa podlega reklamacji do 14 dni od momentu wdrożenia usługi. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonej usłudze wad lub niezgodności z usługą zawartą w umowie. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać za pośrednictwem udostępnionego formularza reklamacyjnego.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Strona Internetowa

Przed złożeniem zamówienia prosimy o przygotowanie materiałów zgodnie z wytycznymi które znajdziesz tutaj – Jak przygotować materiały na stronę WWW?

Tak, wystarczy, że poinformujesz nas o chęci przeniesienia hostingu i domeny na miesiąc przed końcem darmowego okresu rozliczeniowego a my udostępnimy Ci kod authinfo dla Twojej domeny, umożliwiający wykonanie cesji.

Na pierwszy rok otrzymujesz domenę i hosting za darmo. Przed końcem okresu rozliczeniowego poinformujemy Cię o wygasających usługach i możliwości ich przedłużenia. Koszt przedłużenia usługi na kolejny rok to:

Domena – 90 zł brutto / rok
Hosting – 120 zł brutto / rok

Wersja standardowa zakłada 5 podstron (w tym strona główna). Pozostałe 4 podstrony możesz wybrać odpowiednio do prowadzonego przez Ciebie biznesu np. Oferta, Cennik, Portfolio, Kontakt, Certyfikaty, Galeria zdjęć itd.

Oczywiście! Wystarczy, że zgłosisz nam chęć utworzenia dodatkowych podstron mailowo lub telefonicznie a my przedstawimy Ci ofertę na ich stworzenie.

Tak, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia szczegółów.

Absolutnie nie! Strona posiada system zarządzania treścią (CMS) WordPress umożliwiający edycję treści podstron po zalogowaniu się do panelu administracyjnego. 

Tak, utworzymy w zakładce kontakt formularz do szybkiego kontaktu z Twoją firmą.

Shopping Cart